2010

Nytt år och nya utmaningar!

Det har mest varit skola under de dagar som 2010 varat. I morgon ska jag och U försvara våran c-uppsats, det ska bli intressant att se vad de har att säga. På fredag ska vi vara opponenter på en uppsats som handlar om bensår. Där i mellan är det lite seminarier och sådant, just nu så väntar jag bara på att få besked om vilken praktikplats jag får. Vi ska vara på fyra plater denna (sista!) termin. Kulturell sjukvård, hemsjukvård, primärvård och psykriatrin. Jag har sökt Akuten på USÖ, hemsjukvården och primärsjukvården i Nora och rättspsyk i Örebro. Spännande spännande!

I julklpapp så delade svärmor ut pengar till sina fyra barn med respektive. De skulle gå till en romantisk middag. Så igår slog jag och Mats och hans bror med fru till och gick på en grekisk restaurang igår. Det var himmelskt gott! Sen skulle vi gå på bio, jag blev nedröstad och det blev en skräck film. Instängd 2, jag hatar skräckfilm men med tre mot en så fick jag ge mig. Det var den sämsta jävla skitfilm vi någonsin dett. Det var så ila att folk gick mitt under filmen. Ha ha ha jag fick löftet att nästa gång vi ska gå på bio så ska jag få välja. ;)

Gjorde mig extra fin igår när vi skulle ut.
Före:


Efter:


Kommentarer
Postat av: Lotta

Men vad har du i ansiktet... hahaha!! Ser suspekt ut :-D

2010-01-10 @ 21:54:35
Postat av: F

visslar

2010-02-09 @ 21:32:55
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0