Kattfan

Då jag var tvungen att flytta till en minimal lägenhet så var killen snäll och tog hand om mina katter. De bodde hos honom över sommaren och blev då utekatter. Nu under november månad så är han mellan två bostäder så han sålt sin lägenhet och inte har tillträde till huset än. Så alltså var katterna tvungna att bo någn annanstans.

Den svarta fick bo hos killens mamma och lillkillen fick bo hos mig på mina 22 kvadrat. Jag vill inte att han är ute här då man det är ungfär en halv meter till alla grannar så jag tar ut honom i sele en gång om dagen. Det är inte så poppis, så just nu tvättar jag mitt täcke för tredje gången den här veckan. Han kissar alltså i sängen! Jag vet att detta beteende kommer att sluta så fort han får komma till huset som är typ 20 gånger större och han kan få gå ut när han vill.  Men just nu är det rätt så irriterande och det är tre veckor kvar!!

Ska till ikea i morgon och köpa plastade lakan och ett billigt skittäcke. Lättare att tvätta än ett dubbelt duntäcke...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0